مجموعه تزئینی داخل خودرو

شرکت راستی کار البرز به عنوان تولید کننده مجموعه قطعات تزیئنی لوکس ترین خودروی ایرانی، محصولات خویش را با کیفیت برتر و  همراه با توانمندی مهندسی داخلی و جذب سرمایه گذاری خارجی، در چهار  گروه اصلی به بازار عرضه می نماید:.

  • مجموعه داشبورد 
  • مجموعه کنسول 
  • مجموعه رودری ها ، قطعات تزیینی طرح چوب

امروزه، اتومبیل ها به طور فزاینده ای به عنوان یک فضای زندگی واقعی دیده می شوند. سرنشینان خواستار فضای داخلی هستند که بازتابی از خود باشد. آنها به دنبال راحتی و سبکی میباشند که فرصت لذت بردن از رانندگی منحصر به فرد را فراهم نماید. لذا تزئینات داخلی خودرو، اعم از داشبورد و کنسول مرکزی تا رودری ها، به یک اولویت برای خودروسازان تبدیل گردیده است.

ایران خودرو، در پی الگوبرداری از خودروسازان برتر جهان، اقدام به تولید خودروی لوکس ایران (دنا) نموده است. شرکت راستی کار، در راستای تحقق اهداف ایران خودرو، تولید داشبورد لوکس با سیستم پیشرفته مولتی مدیا (صوتی تصویری) مجهز به سیستم های رهیاب را در دستور کار خود قرار داد.

همانطور که عملکرد خودرو مهم می باشد، طراحی و ارگونومی فضای داخلی نیز از عوامل کلیدی لذت در رانندگی هستند. استفاده از تکنولوژیهای ایجاد طرح چوب ، به این شرکت فرصت ایجاد یک فضای منحصر به فرد و لوکس در داخل خودرو را داده است.

مجموعه تزئینی داخل خودرو